Jak kupować

Zakupy w naszym sklepie internetowym są proste i bezpieczne.

Nawet jeśli nigdy wcześniej nie składałeś zamówienia na stronach internetowych, ta instrukcja w kilka kroków zaprowadzi Cię do celu. Jeśli nie możesz znaleźć jakiejś informacji lub masz jakieś pytanie skontaktuj się z nami:

znadrukiem@jfk-partner.pl
tel. 696 622 454
tel. 600 900 563

Nasi handlowcy fachowo doradzą oraz wyjaśnią wszystkie Twoje wątpliwości.

1. Jak znaleźć szukany produkt?

Wybrane artykuły można kupić u nas łatwo i szybko. Pełna oferta pojawi się na stronie w momencie dokonania przez Państwa wyboru interesującej kategorii towarów. Najprościej jednak skorzystać z wyszukiwarki. Wystarczy wpisać nazwę interesującego Państwa produktu do wyszukiwarki umieszczonej w górnej części ekranu. Po zaakceptowaniu przyciskiem 'szukaj' pojawi się cała dostępna w sklepie oferta, zgodnie z zadanymi przez Państwa parametrami wyszukiwania. Teraz można już wybrać żądany towar, określić ilość z listy znajdującej się przy opisie, a następnie należy nacisnąć guzik „dodaj do koszyka”.

2. Jak skompletować zamówienie?

Zakupów dokonujemy umieszczając produkt/produkty, które chcą Państwo zakupić w koszyku, po przez zatwierdzenie wyboru przyciskiem ‘DO KOSZYKA’.
Zawartość koszyka można sprawdzić w zakładce ‘Koszyk’, umieszczonej w prawej górnej części strony. Oczywiście w każdej chwili macie Państwo możliwość powrotu do robienia zakupów przyciskiem ‘KONTYNUUJ ZAKUPY’.
Po dokonaniu wyboru adresu, na który ma zostać wysłana przesyłka z zakupami, sposobu jej wysłania oraz formy zapłaty, zostanie Państwu przedstawione potwierdzenie zamówienia, zawierające zestawienie wszystkich zakupionych produktów oraz wartość zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Teraz wystarczy już tylko potwierdzić zamówienie za pomocą przycisku ‘Potwierdź Zamówienie’.

3. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Oferujemy różne formy płatności:
- przelewem na konto (płatności elektroniczne)
- przy odbiorze (za pobraniem)
- kartą płatniczą

Wybierając płatność przy odbiorze, pieniądze odbierze kurier dostarczający towar. O wysyłce i przewidywanym terminie dostawy informujemy e-mailem.

W przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą - przesyłkę wyślemy gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Po odnotowaniu wpłaty informujemy e-mailem o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.

4. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

Dostawy realizowane są niezwłocznie po otrzymaniu i skompletowaniu zamówienia. W przypadku produktów znakowanych termin realizacji określamy jest indywidualnie.

O wysyłce towaru informujemy poprzez e-mail. Towar wysłany dostarcza firma spedycyjna DPD zazwyczaj na drugi dzień roboczy w godz. 8-17.

5. Ile kosztuje przesyłka?

Koszty dostarczenia przesyłki zależą od tego jaką formę przesyłki oraz jaki sposób zapłaty wybrano dla danej przesyłki. Szczegółowe informację dostępne są w zakładce DOSTAWY.

KOSZT DOSTAWY
cena netto cena brutto
Przesyłka do 30kg
(płatność przelewem lub przedpłatą)
20,00 zł 24,60 zł
Przesyłka do 30kg
(płatność za pobraniem)
23,00 zł 28,29 zł
Odbiór osobisty ze sklepu w Warszawie 0,00 zł 0,00 zł
KOSZT DOSTAWY
cena netto cena brutto
Przesyłka do 25kg
(płatność przelewem lub przedpłatą)
12,99 zł 15,98 zł
Przesyłka do 25kg
(płatność za pobraniem)
15,99 zł 19,67 zł
 

 

6. Jak zgłosić reklamację przesyłki?

Podstawą zgłoszenia reklamacji otrzymanej przesyłki jest rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym spisanie protokołu szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę, w szczególności dotyczy to paczek z oznaczeniami UWAGA SZKŁO, NIE RZUCAĆ itp. (szczegóły w Regulaminie).

W chwili odbioru towaru od kuriera i w jego obecności Zamawiający powinien sprawdzić i przeliczyć zawartość przesyłki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku w towarze należy z kurierem w momencie odbioru towaru sporządzić protokół braków i uszkodzeń i niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu Sprzedającego, a także dostarczyć mu fotografie uszkodzeń lub braków z podaną datą i godziną ich wykonania. W przypadku niesporządzenia takiego protokołu lub spisania go później niż w momencie odbioru towaru, a także w razie braku dostarczenia wspomnianych fotografii, na Zamawiającym ciąży obowiązek wykazania, że braki lub uszkodzenia powstały podczas transportu lub przed jego wykonaniem.

Back to Top